Galenio

O problému               Funkce pro pacienty               Funkce pro nemocnice

Detail funkcí

Automatické překládání zpráv

Veškerá komunikace v aplikaci, ať hlasová nebo textová se překládá pomocí našeho jazykového modelu přesně uzpůsobeného pro zdravotnictví. Podporujeme více než 150 jazyků a zvládneme zajistit nejpřesněji přeložené fráze.

Vlastní formuláře k nastavení

Lékař si ve svém rozhraní může nastavit formuláře, například pro sběr anamnézy nebo detailů a aktuálním problému, které následně na jedno kliknutí pošle pacientovi. Formuláře mají více typů otázek – Ano/Ne, otevřená odpověď a v budoucnu také tabulka.

Uložení záznamu chatu v PDF

Veškerá komunikace včetně formulářů a zaslaných protokolů se dá vyexportovat z rozhraní lékaře i pacienta do pdf. Takový dokument následně pro lékaře může sloužit jako základ pro lékařskou zprávu a pro pacienta jako podklad pro pojišťovnu. PDF obsahuje veškerou komunikaci v obou jazycích (tím kterým komunikuje zdravotník i pacient)

Slovníček s přesnými frázemi

Součástí Galenia je také slovníček, který slouží ke komunikaci přes pouze jedno zařízení. V tomto slovníčku jsou nejčastěji používané fráze z oblasti zdravotnictví a kromě strojově přeložených textů obsahuje také překlady ověřené lidským překladatelem se zaručenou správností.

Protokoly

Prostřednictvím Galenia se dají pacientovi posílat protokoly – delší formátované texty, které mohou sloužit například pro poskytnutí potřebných informací ohledně vyšetření nebo instrukce na domácí péči. Vše se opět odešle na jedno kliknutí a přeloží do jazyka pacienta.

Manažerský účet

Pro nemocnice a jiné velké organizace v Galeniu funguje administrátorský přístup, který slouží pro správu podřízených zdravotnických účtů. V manažerském účtu nemocnice se dají spravovat přístupy pro zdravotníky a vytvářet nové účty. Je zde také přehled o aktuálním vyúčtování, vytíženosti jednotlivých podřízených účtů a možnost editace profilu nemocnice.

Chystané funkce aktuálně ve vývoji

Skenování a překlad dokumentace pacienta

Z rozhraní lékaře i pacienta je možnost pomocí fotoaparátu nebo souboru nahrát do aplikace soubor nebo obrázek, který přeloží do vybraného jazyka. Je tak možnost získat přehled o pacientově dokumentaci psané v jiném jazyce a poskytnuté v běžně složitě zpracovatelném formátu.

Vedoucí účet pro oddělení

V rámci nemocnice kromě manažerského účtu funguje také účet pro vedení jednotlivých oddělení (např. urgentní příjem), která mají často specifické potřeby. V tomto účtu se dají přichystat formuláře, protokoly a souhlasy, které se následně nahrají do všech podřízených účtů s přiřazeným oddělením.

Analytické funkce

V rámci manažerských účtů a účtů pro oddělení je možnost sběru anonymních dat o probíhaných vyšetřeních, tak aby nemocnice měla přehled které funkce a jí nahrané materiály (například jaký formulář) se nejčastěji používají a podle tohoto následně upravit své rozhraní.

Součástí analytických funkcí pro jednotlivé zdravotnické účty bude také zpracování komunikace a formátované výstupy z ní, které se dají použít jako koncept zdravotnické zprávy a nebo pro podklad pro vyhodnocení vyúčtování zdravotní péče.

Informované souhlasy

Podobně jako formuláře a protokoly, tak se dají v rámci aplikace poslat také informované souhlasy (stejně jako se používají v papírové podobě) pacient pomocí ověření identity a elektronického podpisu pak takový formulář ve svém jazyce přečte, podepíše a v nemocničním účtu se schválený uloží pro případné další zpracování.